سرخط خبرها

تقابل نیان و ایفاسرام در هفته چهارم لیگ برتر والیبال | شاگردان صمدی دست‌پر از اردکان بازمی‌گردند؟

  • کد خبر: ۱۹۳۱۷۶
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
تقابل نیان و ایفاسرام در هفته چهارم لیگ برتر والیبال | شاگردان صمدی دست‌پر از اردکان بازمی‌گردند؟
نیان الکترونیک و ایفاسرام اردکان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر والیبال چهارشنبه 17 آبان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته چهارم لیگ برتر والیبال فردا، چهارشنبه ۱۷ آبان در شهر‌های در شهر‌های اردکان، ارومیه، یزد، تهران و اصفهان برگزار خواهد شد. نیان الکترونیک مشهد نیز در همین هفته از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه به مصاف ایفاسرام خواهد رفت.

نیان الکترونیک که با کوله‌باری از بازیکنان جوان و بومی در لیگ برتر امسال حاضر شده از ۳ بازی نخست خود یک پیروزی و ۲ شکست کسب کرده است.

تنها پیروزی شاگردان صمدی در مشهد و در مقابل مس رفسنجان رقم خورد که در یک بازی بدون نقص توانستند شاگردان محمد محمدکاظم را ۳ بر یک شکست دهند، اما در دو بازی دیگر خود، در هفته نخست ۳ بر ۲ مغلوب پاس گرگان شدند و در هفته سوم با نمایش یک بازی ضعیف ۳ بر صفر به طبیعت باختند.

حامد صمدی که پس از شکست نیان مقابل طبیعت عنوان کرده بود که روز بد تیمش بوده و اصلا تیم ضعیفی ندارد، حالا در پی جبران شکست قبلی باید دوباره در یک بازی خارج از خانه دیگر به مصاف ایفاسرامی برود که از ۳ بازی خود ۲ برد کسب کرده و در رده دوم جدول قرار دارد.

در سوی مقابل شاگردان طلوع کیان نیز پس از دو برد پیاپی، در هفته گذشته ۳ بر ۲ به هورسان رامسر باختند و حالا به جبران شکست قبلی و عقب نماندن از کورس صدرنشینی به میدان خواهند آمد.

با وجود شرایط جدولی هر دو تیم و میزبانی ایفاسرام در سالن خود به نظر می‌رسد نیان الکترونیک برای جبران شکست قبلی خود مقابل طبیعت و کسب دومین پیروزی فصل خود کار سختی مقابل شاگردان طلوع کیان خواهند داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->